Φοβάστε τις κατσαρίδες;…

…Εγώ όχι. Τις αντιμετωπίζω με την ανωτερότητα του κυρίαρχου στον πλανήτη έμβιου οργανισμού, άρα όχι με φόβο. Μου είναι απεχθείς κι ανεπιθύμητες. Εισβάλλουν στην καθημερινότητά μου απρόσκλητες, μου χαλούν την αισθητική, μου περιορίζουν την κίνηση στο χώρο. Αυτά αρκούν.

Γνωρίζω ωστόσο ανθρώπους που τις φοβούνται κι αυτό το σέβομαι. Κι αυτός είναι ο λόγος που είτε καθαρά προληπτικά είτε έχοντας την υποψία πως κάποιο από αυτά τα απεχθή πλάσματα εποφθαλμιά τον χώρο μου θα καλέσω ένα συνεργείο απολύμανσης για να τις εξολοθρευσει στη φωλιά τους και θα αγοράσω κι ένα εντομοκτόνο από το σούπερ μάρκετ. Το καλό νέο για τα εντομοκτόνα είναι πως έχουν εξελιχθεί αρκετά – ο άνθρωπος είναι ανήσυχο πλάσμα και γι’αυτό και προοδεύει – και πλέον δεν εξολοθρεύουν αδιακρίτως οποιοδήποτε ζωντανό οργανισμό αλλά εκείνους για τους οποίους προορίζονται. Φυσικά υπάρχουν προφυλάξεις κι αντενδείξεις οι οποίες πρέπει να λαμβάνονται υπόψη κατά τη χρήση τους αλλά αυτές πάνω-κάτω τις γνωρίζουμε (είναι άλλωστε τυπωμένες στις συσκευασίες, και μια ανάγνωση πριν τη χρήση ποτέ δεν βλάπτει).

Φυσικά και θα επικοινωνήσω σε όσους φοβούνται τις κατσαρίδες την άποψή μου όπως τη διαβάσατε στην πρώτη παράγραφο. Υπό μίαν έννοια θα τους εξηγήσω πως ο φόβος είναι παιγνίδι του μυαλού. Εντούτοις, όταν η ‘απειλή’ εμφάνισης της κατσαρίδας είναι υπαρκτή, θα μου επιτρέψετε να χρησιμοποιήσω και κάποιο εντομοκτόνο. Έτσι δεν κάνετε κι εσείς;…Την καλημέρα μου.

Παρίσι, ξημερώματα της 14ης Νοεμβρίου 2015 (η φωτογραφία είναι από τον ιστότοπο του Guardian)

Παρίσι, ξημερώματα της 14ης Νοεμβρίου 2015 (η φωτογραφία είναι από τον ιστότοπο του Guardian)

Leave a comment

Filed under Άποψη, Ελληνικά

Leave a Reply

