Τράκες…

Η σκηνή…

Στο σπίτι του γείτονα μαζεύονται από το πρωί συγγενείς και φίλοι, γνωστοί και συνάδελφοι, σοκαρισμένοι όλοι από την είδηση της αναπάντεχης μα και τόσο εξοργιστικά άδικης απώλειας: ο γιος του καθώς περπατούσε αμέριμνος στο δρόμο μαχαιρώθηκε από κάποιον σε κατάσταση αμόκ – έτσι, στα καλά καθούμενα…


Ξαφνικά εμφανίζεται κι ένας γείτονας λέτσος, με κακόμοιρο ύφος, και λέει ‘Τα συλληπητήριά μου…Τι είναι η ζωή, τι είναι ο άνθρωπος…Κρίμα το παιδί, και τόσο άδικα…Συγνώμη για το ακατάλληλο της στιγμής, μα μήπως τελικά θα κάνετε κάτι με εκείνα τα δανεικά που λέγαμε;’…

Μόλις παρακολουθήσατε το trailer της συνεδρίασης του EWG με τη συμμετοχή του Έλληνα ΥΠΟΙΚ κ.Ευκλείδη Τσακαλώτου…Σας ενοχλεί η εικόνα ε; Καλό σημάδι. Αργήσατε όμως, δεν αργήσατε; Γιατί αργήσατε; Ε;…

(…Και μια φωνή πίσω από την οθόνη ενίσταται: ‘Γιατί σε δεύτερο πληθυντικό, αγαπητέ; Μας σνομπάρετε;’…Ε ναι, λίγο. Εγώ δεν έκανα πλακίτσα βλέποντας υπουργούς την κ.Βούλτεψη και τον κ.Ντινόπουλο. Δεν κατάπια εγώ τις σαγιονάρες του κ.Τουσέν, τα πέδιλα του κ.Ψαριανού και το styling του κ.Κραουνάκη. Δεν πληρωνόμουν εγώ από το ελληνικό δημόσιο υποκρινόμενος πως διδάσκω Νέα Ελληνικά, Αγγλικά και Γεωγραφία στον κ.Τσίπρα, ούτε του έδωσα εγώ πτυχίο Πολιτικού Μηχανικού. Δεν ήμουν εγώ που ψήφισα ΟΧΙ και μετά από δυο μήνες ανέδειξα ξανά πρωθυπουργό τον παραχαράκτη του. Δεν είμαι εγώ που αποδέχτηκα τους κ.κ.Καμμένο και Κοτζιά υπουργούς. Δεν έκρινα εγώ ως ικανό για δημόσιο αξίωμα τον κ.Τζιτζικώστα. Δεν ανέδειξα εγώ τον κ.Παπαδημητρόπουλο της Globo ‘Επιχειρηματία της Χρονιάς’. Δεν κατέβασα εγώ τα παιδιά μου στο Σύνταγμα για να μάθουν να μουτζώνουν τη Βουλή, ούτε επέτρεψα εγώ στους γονείς του κ.Ρωμανού να βγάζουν πύρινους αγωνιστικούς λόγους εναντίον όσων ‘στερούν την εκπαίδευση’ από τον κανακάρη τους…Εσείς ήσασταν. Εσείς. Εγώ δεν ήμουν μέσα σε αυτές τις ‘ομορφιές’ σας…)

Leave a comment

Filed under Ελληνικά, Στα πεταχτά

Leave a Reply

